Your cart0
€ 0.00
0 items
€ 0.00

Întrebări frecvente

În general, cel mai bine este să nu pierdeți o singură doză de medicament. Cu toate acestea, dacă vă dați seama că ați omis o doză, o puteți lua cât mai curând posibil. Dacă este aproape timpul pentru următoarea doză, sări peste doza omisă și luați medicamentul ca de obicei. Nu luați niciodată o doză dublă pentru a compensa cea omisă.

Dacă v-ați pierdut rețeta, contactați medicul dumneavoastră și solicitați una nouă. În caz contrar, dacă ați achiziționat anterior medicamentul, puteți contacta farmacia de unde l-ați achiziționat pentru a vedea dacă vă pot furniza o copie a rețetei.

Nu aruncați medicamentele la gunoi sau chiuvetă. Unele medicamente pot fi periculoase pentru mediu și, dacă nu sunt eliminate în mod corespunzător, pot fi recuperate de persoane neautorizate, ducând la abuz. Verificați dacă farmacia locală sau alți furnizori de servicii medicale organizează programe de eliminare a medicamentelor periculoase.

Acceptăm plăți prin Visa, MasterCard, AMEX, Bitcoin, Tether (USDT), MAE (Maestro), Skrill, Neteller, Paysafe: numerar, Paysafecard, Klarna (Sofort) și Transferwise.

Livrăm toate comenzile în 1-2 zile lucrătoare. Cu toate acestea, pot apărea întârzieri din cauza unor circumstanțe neprevăzute, cum ar fi vremea rea sau întârzierile vamale.

Dacă aveți o reacție adversă după administrarea medicamentului, trebuie să vă adresați imediat medicului dumneavoastră primar sau cabinetului medicului. În unele cazuri, poate fi necesar să încetați să luați medicamentul sau să îl schimbați.

Ca o confirmare a expedierii, veți primi un e-mail cu un cod de urmărire. Folosind acest cod, vă puteți urmări expedierea pe site-ul web al transportatorului.

Puteți căuta un produs folosind bara de căutare de pe site-ul nostru. Alternativ, puteți naviga prin categoriile de produse pentru a găsi ceea ce căutați.

Vindem o gamă largă de produse, inclusiv medicamente care necesită în mod normal o rețetă, dar și produse de sănătate, produse de sănătate sexuală și produse de îngrijire a pielii și a părului.

Consultați mai jos pentru a obține răspunsurile la cele mai frecvente întrebări.

Puteți contacta echipa noastră de asistență clienți prin chat, telefon sau e-mail pentru a cere sfaturi cu privire la un anumit produs. Ei vor fi bucuroși să vă ajute să găsiți produsul potrivit nevoilor dumneavoastră.

Timpul de livrare poate varia în funcție de locația dvs. și de disponibilitatea produsului. De obicei, durează aproximativ 2-3 zile lucrătoare pentru transportul intern, dar poate dura mai mult pentru destinațiile internaționale.

Dacă doriți să anulați o comandă, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil. Dacă comanda dumneavoastră nu a fost încă expediată, vă putem anula și rambursa plata. Cu toate acestea, dacă comanda dvs. a fost deja expediată, nu o putem anula.

Puteți verifica starea comenzii dvs. conectându-vă la contul dvs. pe site-ul nostru. După ce te-ai autentificat, vei găsi toate informațiile despre comanda ta, inclusiv starea procesării și numărul de urmărire.

Sperăm că aceste informații v-au fost de folos!

Your cart0
€ 0.00
0 items
€ 0.00